.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشاعره در خیابان 15 خرداد
جلسات مشاعره ای شورای شهر ساری در حالی که شهرداری از جمع آوری زباله ها در سطح شهر عاجز است و تجمع زباله ها در بعضی از نقاط شهر کاملا مشهود است بعضی از اعضای شورای شهر و از حامیان مهم شهردار به جای پرداختن ...
مشاعره در خیابان 15 خرداد

جلسات مشاعره ای شورای شهر ساری در حالی که شهرداری از جمع آوری زباله ها در سطح شهر ساری عاجز است و تجمع زباله ها در بعضی از نقاط شهر کاملا مشهود است بعضی از اعضای شورای شهر و از حامیان مهم شهردار به جای پرداختن به حل مشکلات مردم جلسات شورا را به جلسات مشاعره تبدیل کرده اند.
 جالب اینکه این افراد صاحب ذوق هیچ انتقادی را نپذیرفته و در بخشی از اشعار گرانبهایشان می فرمایند : من ندانستم کیستی یا از کجایی چیستی اخم اگر کردی یقین دانم که از ما نیستی ! آری این اعضای محترم نطقهای پیش از دستور آنها در جلسات شورا از خود متن جلسه اصلی گاهی وقتها بیشتر است و تریبون شورا را با تریبون نطقهای پیش از دستور مجلس شورای اسلامی اشتباه گرفته اند و مردم ساری صد مرتبه خدا را شکر می کنند که بعضا اینها را به عنوان نماینده مجلس انتخاب نکرده اند که اگر خدای نکرده اینها نماینده مجلس می شدند مردم ساری مضحکه خاص و عام می شدند. ضمنا به مسوولان هشدار داده می شود که در سفر آتی رییس جمهور مواظب این افراد باشند که خدای نکرده پشت تریبون به عنوان سخنران برای عرض خیر مقدم قرار نگیرند که آبرو ریزی خواهد شد ! آری تا وقتی بعضی افراد فعلی شورای شهر بر سر کار باشند طبق بخشی از بیا نات خودشان شهر ما شاهد جهش پر پرش تحول !!! و غنای مطلوب زیباییها !!! نخواهد شد. شما که سعی دارید نثر دلنشین و مسجع سعدی را تقلید کنید باید عرض کنم نثر شما نثری مضحک و روده بر ! است و هر کس ذره ای اهل ادب و ذوق باشد از خواندن بیانات شما در نشریه سارویه از خنده روده بر خواهد شد !
 اکنون مردم ساری پشت دست خود را داغ کرده اند از اینکه به بعضی از این افراد رای دادند در فرصت باقیمانده از فعالیت کنونی شورای شهر ساری مردم ساری توقع آن چنانی از شما ندارند  خواهشا سکوت اختیار کنید که اظهارات شما بعضا خود دردی است بی درمان !


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.